//Fieriy
Follow | Dashboard
TAK sUka!!!!

Thursday, 25 April 2013 | 21:13 | 0 FallingHeart



Assalamualaikum..

Alhamdullilah...

Semua nyer berjalan dengan lancar dan terurus.. lagi seminggu jerk lagi nak habis LI hehehe..
tapi macam2 jadi kat fie..hurmm selama at sini.. rasa macam sengal jerkkk..
Tapi fie bersabar jew lah.. maybe tue semua ujian Allah at fie... hehehe setiap manusia pasti ada kesilapan...hurmm fiza rasa sakit hati un ada... x pew lah biar tuahan jerk yang tahu...
yew lah fie minx maaf lah..bende nie x sepatut nyer berlaku.. tapi bende dah nak jadi kan..

Habis MOOD die.. nak habis LI...rasa x dew mood untuk hantar KAD PENGESAHAN TAMAT LATIHAN INDUSTRI  HUH SENgal  tul..
<nak nangis jap bole x> Rasa macam nak mangadu at emak.. hurmm.. fie nie sensitive sikit kalau bab2 nie.. hurmm memang dah x dew mood ....
so i'm gone k...

Arhhh!!! x dew mood langsung.. hurmm
Anyway's memang rasa teruk sangat masa nie!!!
---> SO KORANG JANGAN NAK SALAH KAN ORANG, SEBAB BENDA TU X PERNAH BERLAKU UN......
semua nyer.. rasa teruk sangat masa nie.... hurmm benci sangat2 hurmm :(




Older Post | Newer Post


Assalamualaikum :) Hello World ! I'm Fieza , the owner of this skin . Thanks for visiting my blog .



Diary

The Girl

Heartbeat

Friends




Template : Fieza
BaseCode : Fieza